2014. január 20., hétfő

Bemutatkozás

A mai napon döntöttem úgy hogy elkezdek blogot írni. Megszeretném osztani a gondolataimat veletek. Rólam elég  annyit tudni, hogy egy álmodozó tizenéves lány vagyok. Szeretem a romantikus filmeket, sorozatokat. Kiskoromtól kezdve nézek telenovellákat és ezért kicsit úgy érzem, túl lelkizőis nő lett belőlem. Viszont annyiban jobb ez, hogy szeretni nagyon tudok.. de csak egy férfit. Most éppen szerelmes vagyok, viszont nem járok senkivel..éppen ezért jó gondolataim is születhetnek. Zenékről: szeretem a rappet; leginkább Essemmet. Na és a többi zene amit hallgatok az spanyol. ;) Külső tulajdonsàgaim: barna szem, szőke haj, magasság 161cm, normál testalkat. :) nemsokára jönnek a bejegyzéseim ugyhogy figyeljetek!!<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése